PANDA Sklep Wielobranżowy
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Zwroty i reklamacje

Zwroty – Panda Obuwie

W Panda Obuwie dokładamy wszelkich starań, aby zakupy były dla naszych klientów satysfakcjonujące. Jeśli jednak zamówiony produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz skorzystać z możliwości zwrotu zgodnie z poniższymi zasadami.

Informacja o prawie odstąpienia od umowy od umowy zawartej na odległość. 

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

 

Warunki zwrotu:

  1. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
  2. Produkt powinien być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania oraz z kompletem metek i akcesoriów (jeśli były załączone).
  3. Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty zakupione w naszym sklepie internetowym.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz tutaj. 
  2. Zapakuj produkt w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem w transporcie.
  3. Do przesyłki zwrotnej dołącz:
    • Wypełniony formularz zwrotu.
    • Dowód zakupu (paragon lub fakturę).
  4. Odeślij paczkę na adres:
    ,,PANDA” ZBIGNIEW HOLM UL. RYNEK 7 , 06-300 PRZASNYSZ

Koszt zwrotu:

Koszty zwrotu przesyłki ponosi klient, chyba że zwrot wynika z błędu po stronie sklepu (np. otrzymanie niewłaściwego produktu).

Zwrot środków:

  • Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu, zwrócimy pieniądze na wskazany w formularzu numer konta bankowego.
  • Zwrot środków realizujemy w ciągu 14 dni roboczych od momentu zaakceptowania zwrotu.

Dodatkowe informacje:

Jeśli masz pytania dotyczące procedury zwrotu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:

  • Telefon: 509-196-096
  • E-mail: sklep@pandaobuwie.pl

Dziękujemy za zakupy w Panda Obuwie. Jesteśmy tu, aby zapewnić Ci komfort i zadowolenie na każdym etapie współpracy.

 

Szybkie zwroty. 

Udostępniamy też naszym klientom możliwość skorzystania z wysyłki zwrotu na swój koszt przez WYGODNE ZWROTY. 



 
Reklamacje
 

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z dnia 24 czerwca 2014 r.) na wszystkie produkty zakupione w sklepie www.pandaobuwie.pl przysługują uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.

Zgłoszenie reklamacyjne można wysłać w formie pisemnej na adres:

PANDA SKLEP WIELOBRANŻOWY ZBIGNIEW HOLM

UL.RYNEK 7 06-300 PRZASNYSZ,

lub drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@pandaobuwie.pl. Wpisując w tytuł maila „Reklamacja”.

Następnie reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji prześlij na adres:

PANDA SKLEP WIELOBRANŻOWY ZBIGNIEW HOLM

UL.RYNEK 7 06-300 PRZASNYSZ,

z dopiskiem „Reklamacja”

Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni. Poinformujemy Cię o sposobie załatwienia reklamacji. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży; b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą; c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl; d. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl